lunes, 5 de julio de 2010

Triatló de Bétera (... per Maria Beltran)
















Una vegada més, és la nostra Bitxeta Maria Beltran, la que ens conta en primera persona , el triatló que es va cel.lebrar en Bétera, i on , per segona vegada aquest any va pujar al podi.

"...soc Maria i vaig a escriure el que passa al triatló de Bétera:


Aquest triatló era més curt que els altres que havia fet, vam nadar en una piscina de 50 metres de llarg, teniem que fer 150 metres nadant (3 piscines) fent 2:50. Vaig eixir segona de l'aigua, però a la transició hem vaig entretindre un poc posant-me le cinta, després vaig pujar a la bici per a fer els 3600 metres(3 voltes al circuit) i la veritat és que cada volta era molt llarga, la primera volta vaig conseguir adelantar a un grup de xiquets, la segona i tercera volta vaig aconseguir adelantar a la tercera, però després ella em va tornar a adelantar, vaig acabar la bici amb 9:17. Vaig fer la transició i hem dirigia a fer el tram a peu, vaig tindre sort que la que anava tercera el seu fort no era correr i la vaig poder adelantar. Després de fer 600 metres de carrera a peu. em plantava tercera a 1:17 de la primera, i sobretot molt contenta. Arribava el torn dels benjamins, i ara li tocava a Victor, les distàncies que fer eren 100 metros, 2,4 km i 400 metres. Victor va fer els 100 metres amb 2:55, Victor és va liar un poc en la transició i va pujar a la bici després de fer els 2 km i pico amb 9:23, Victor baixava de la bici i se'n anava a fer el circuit de carrera a peu, després de fer els 400 metres a peu, Victor feia un sprint final i es plantava en la meta el 15é. Total que ens ho passarem molt bé.

Adéu. ..."















Doncs bé, la enhorabona tant a Maria, com a Víctor, per les seves maravilloses participacions.

No hay comentarios:

Publicar un comentario