martes, 8 de febrero de 2011

MANISES, primera parada de la temporada











La temporada dels Jocs Esportius de la CV, va començar per als Bitxets, en un solejat matí a Manises.
Fins a 12 Bitxets, van participar en les categories que anaven d'Infantils fins a pre-benjamins.
Al ser la primera prova de la temporada, i com vé sent habitual, molts nervis tant dels nostres Bitxets , sobretot dels qui s'estrenaven en aquest esport, com dels papis.
Però a la fi, tots vam acabar, amb la gran satisfacció d'haver completat aquest duatló.
Enhorabona a tots el Bitxets.

Van participar els següents:
- Infantils: Guillermo, Alba, Maria, Pablo i Pau
- Alevins: Carla, Arantxa, Xavi i Raul
- Benjamins: Victor i Erik (que pobre, va arribar tard)
- Prebenjamins : Nacho i Jorge (que acabaria pujan al podi)
Vos dixe ací el relat d'una debutant, ARANTXA LLOPIS:
"...Al principi reconesc que estava molt nerviosa però, quan tots em deien que no pasava res em tranquilitzava més. Quan vaig començar a fer la prova la veritat que ja estava tranquila perque ja me donava igual tot ,pedre que guanyar sols volia ,PARTICIPAR.
M'ho vaig pasar molt be amb els meus companys i companyes i profesors que quan pasava per alli davant seua només feien que dirme cosetes. ..."
Ara , a per la pròxima, serà aquest dissabte a Cullera, en el seu cross escolar, en el que ja tenim confirmada gran presència dels nostres.
I el proper duatló,,, a BENIFAIÓ

No hay comentarios:

Publicar un comentario